Bangkok- Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sjors Wendelin Rijn - WaarBenJij.nu Bangkok- Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Sjors Wendelin Rijn - WaarBenJij.nu

Bangkok- Chiang Mai

Door: wendelin

Blijf op de hoogte en volg Sjors Wendelin

02 Februari 2014 | Thailand, Chiang Mai

Goedeavond nederland!

Na viertien uur vliegen en twee uur wachttijd eindelijk aangekomen in Bangkok. Vanwege de demonstraties de afgelopen tijd was het voor ons nog niet zeker wat we wilde gaan doen..Of eerst eennachtje in bangkok of gelijk door naar Chiang Mai. Bij de tourist information hebben we even navraag gedaan en Khao san road bleek goed bereikbaar. Na een korte zoektocht kwamen we bij ons eerste guest house aan star dome. Prima kamer alleen een beetje een hard matras. Maar na zo'n lange reis maakte ons dat niet meer uit. De volgende dag wilde we de stad verkennen, maar dat bleek al snel niet zo'n goed idee. We werden namelijk tegen gehouden ivm demonstraties die in de buurt werden gehouden. Daarom meteen maar besloten om te kijken of we die avond nog met de nachttrein naar Chiang Mai konden gaan. Natuurlijk hadden we geluk want de reisleidster kon nog speciaal voor ons twee kaartjes regelen :-) Die zelfde avond zaten we om zes uur al in de trein, om onduidelijke redenen vertrok deze twee uur later. Na een erg leuke gezellige nacht, met niet zoveel slaap, zijn we rond acht uur in de ochtend aangekomen in Chiang Mai. Daar zijn we richting de oude stad gegaan waar we terecht zijn gekomen in het supreme guesthouse. Een super leuke kamer met balkon! En dat voor een zeer mooi prijsje. Vanmiddag gaan we even op zoek waar we een trektocht kunnen regelen van drie dagen, om vervolgens waarschijnlijk weer terug te keren naar dit plekje!

We will be in touch!

Xxx

• 02 Februari 2014 - 19:32

Malou:

Hey lieverds leuk om te lezen! Kijk uit naar t volgende verslag!
    Liefs malou

• 03 Februari 2014 - 15:51

Willy Mandema:

Hoi Wendelin en Sjors,

Volgens mij had ik al een reactie geplaatst, maar ik kan het niet meer vinden.
    Als ik jullie naam intik kom ik niet bij jullie dagboek, misschien kan je me op de maillinglijst zetten, krijg ik bericht van jullie reisverslag.
    Ben benieuwd welke trektocht jullie maken, Armand heeft je het adres van het bookingskantoor van het olifantenkamp opgestuurd.
    Lieve groet W en A

• 11 Februari 2014 - 09:34

Willy Mandema:

Goedendg Laos,
    Zijn jullie inmidels bijgekomen van de lange reis? We zijn benieuwd naar jullie reiservaringen, hoe lang blijven jullie daar ennz.
    Als het kan laat dan wat van jullie horen, liefs Willy en Armand

• 12 Februari 2014 - 12:15

Paulien En John:

Hoi Sjors en Wendelin, eindelijk heb ik door hoe ik jullie verslagjes kan lezen.

tja de moderne techniek...

de poezen leven nog, er staat een stukje in het schriftje, Beer is uiterst viendelijk....... en tijger wil alleen maar aandacht.

lekker genieten, kusje John en Paulien.